gräsänka


Idag har vi inte gjort så himla mycket, bara varit hemma och lallat på.
Lite plock och städ.
Haft främmande av sickan&simon sen kom Martin&Arvid, blev prat,lek och en massa fika som bestod av glass och munkar!
Ikväll är jag gräsänka, Joel åkte till Martin för att hjälpa han att kratta grus, så nu sitter jag i soffan med några ljus tända och kikar lite på internet och en skymt på tvn.
Imorn blir det packa inför semestern och på eftermiddagen kvällen ska vi ut och äta med Joels chef & fru , blir stekhuset, kommer bli jätte trevligt. Och mille får vara hemma med mormor.
Får bli en lugn kväll så vi kommer iväg så fort som möjligt på söndag.
dessa klickade jag hem åt mille idag..



Kommentarer
Postat av: Erika

Jag håller inte alls med i hur du resonerar, man kan inte låta bli att jaga folk som helt uppenbart kommer fortsätta vara en fara för andra. Jag är tacksam att de gjorde vad de kunde för att få fast honom, jag vill inte ha idioter utan körkort och som är kapabla till att köra så sjukt fort på vägarna. Jag har ett barn att tänka på och det finns inget som rättfärdigar sådant idiotiskt beteende tycker jag. Att skylla sina egna fel på någon annan är ju helt galet och man kan inte säga att "hade inte polisen jagat dem hade det inte hänt" för de har ju bara sig själva att skylla. Så tycker jag iaf :)

2011-07-23/ 11:14:56
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS