ihopp om lite


Det är inte min starka sida att kliva upp tidigt på morgonen, men vad gör man inte när det första man ser är lillemans leende? underbart.
Jag har ju haft turen att få sovit ut i två dagar eftersom joel är hemma på semester.
ser ut som prinsen somnade om efer lite välling.. eller nää han ligger och klappar händerna!


Idag står det Handla på schemat. Dop på lördag så i eftermiddag ska jag och jessica bege oss ut och handla.
Kommer omkring 90 stycken så de ska väl handlas en hel del skulle jag tro.
Och imorn ska de bakas bullar, Fredag blir de dukning i lokalen plus att det ska bakas tårtor och lördag dop.
Så ja, denna vecka är det fullt upp.
Lägger mig ihopp om att slumra till lite! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS