G L A S S




Blev som sagt målat idag, skönt så imorn hoppas vi att det inte tokregnar så vi får upp lite på huset.
Efter målningen for vi inöver och träffade emelie, niklas och lilla melker för att ta en glass och så tog vi oss en liten promenad, härligt!
Dagens middag blev hemmagjord tonfisksallad, mums.
Tänkte göra räkmackor senare ikväll, jag längtar redan.
Med Mille så händer det  så gott som något nytt varje dag.
Idag sa jag namnam till honom när han satt och åt
och direkt efter så försökte han härma mig, vilket han lyckade väldigt bra med,
det lät i princip likadant, i mina öron..

Blev lite trött efter middagen så får se om de blir en liten vila och kanske en springtur ikväll? Kan ju hoppas att lusten finns kvar .
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS