lätt tråkigaste


Ja, lätt den tråkigaste fredagen på länge!
Jag som verkligen VILL göra saker när det är helg, visst vill jag mysa med min familj, men då borde väl fler än jag vara vaken? Japp, men så är det Inte!
klart älsklingen är trött efter att varit sjuk halva veckan och sen jobbat , men jag vill myyysa!
Så därför har jag tråkigt, bara jag vaken, hungrig är jag, orkar inte engagera mig i någon middag, åt korv med mos vid halv fyra och de förklara ju varför magen surrar igen..
Ja så här sitter jag, framför tvn och datorn, samt våran nya videokamera som jag inte alls fattar mig på, dock blev de ingen sony, utan en canon men den skulle vara minst lika bra, så vi får väl hoppas på de! :)
Nä, vad ska jag göra? Städa? Laga mat? Ta de lugnt? Känns som om ja vill göra allt!

Hoppas ni får en mysig fredagskväll!
den här fina bilden har joels lillasyster alice gjort, milles faster! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS