sjuk sjuk sjuk


Hatar att vara sjuk,framför allt att vara förkyld för de sitter i så länge.
Igår hade jag och mille en mysdag med emma, köpte hem pizzza från biteline, knäppte en massa kort,
skrattade och avslutade med en supergod pannacotta som vi gjorde :)
Tänkte lägga upp en liten önskelista sedan vad jag önskar mig när jag fyller år.
Och snart är det jul, men har inte alls ngn julkänsla! Men de kommer väl när man ska börja göra advent :)
nu ska vi åka och handla, ciao!

just ja, ikväll är de så mycket bättre, åh va ja längtar!!!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Heej, låter mysigt vi åt bite line i lördags vilket resulterade i världens magknip för lillan i söndags lill gumman var så ledsen, dumma mamma. Hoppas ni mår bra. Kram

2010-11-23/ 11:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS