magknip?


Ja då var det bara börja om att skriva då ...

Mille har ont i magen, magknip? haft det hela dan, så har inte blivit mycket sömn för honom inte, stackarn.
Han har inte sovit riktigt sen kl 14, bara nån ynka minut åt gången, nu är han nyäten och hoppas
att han somnar snart och får sova någon timme ..
Jag & Älsklingen har ganska nyss fikat lite rostade mackor med tonfiskröra, supergott!
Måste säga att det var veeerkligen länge sen jag åt en riktig kvällsfika .
torsdag har jag bil, så då tänkte jag & mille passa på att hälsa på Sickan i härnösand,
det händer absolut inte allt för ofta.
Och till veckan hoppas vi på att få se hur vackraste Liam bor! ( om jag nu har bil, men så får de lov att bli )


Datorn är fortfarande ur funktion, något knas med windows, kommer in i bildmappen sen stängs den bara ner, kan varken lägga in bilder eller lägga ut på internet. Hoppas innerligt att bilderna finns någonstans, för det är alla kort på Mille!!
Prinsen somnade i pappas famn nu, får se hur länge den sömnen varar,
jag tänker iaf gå och borsta tänderna och göra mig klar för sängen!
GODNATT & SOVGOTT!

Kommentarer
Postat av: Linda

De låter som en riktigt bra idé ;)

2010-11-16/ 22:48:07
URL: http://liindaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS