Godmorgon


Fick ta den lilla datorn så ja kunde lägga in lite bilder,
så nu sitter jag vid den och kikar omkring på allt och ingenting!
Mille sitter i babysittern framför tvn, keaton och O'dina gör
väl nå hyss på övervåningen skulle jag kunna tro.
Vad händer idag då?
Ja bra fråga, mamma kommer väl snart för att hämta O'dina så
vi kanske åker med henne ner över, kanske hälsa på mormor en sväng..
Och snart så fyller jag år också, den 29e . Då bjuds de på smörgåstårta som Sickan
ska hjälpa mig med, åh va gott!
Skriver mer sen, förhoppningsvis!


Mille & Mormor


Mille & "Morfar"


Mille & Emma


Mille & Pappa


Kommentarer
Postat av: Monica

Vad önskar du dig i present då?

2010-11-16/ 10:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS