design


Måste tacka Dessan för den superfina designen hon fixat åt mig! Tusen Tack!
Så nu kan man hoppas på att det blir roligare att skriva igen, ett tag iallafall, hehe
Idag har jag och Mille spenderat hela dagen med Emma, skjutsade mamma på jobbet imorse,
så jag fick låna hennes bil sen for vi till emma där de bjöds på en SUPERGOD frukost, sen for vi iväg
på birsta och shoppade lite julklappar :)
Mille ligger och halvsover i soffan, han har nyss fått en ny blöja och lite "grädde" , hehe
Han har fått sånna runda och go'a kinder, lill Prinsen ♥
Jag blir vaken en liten stund till sen bär det av till sängen där Älsklingen ligger och sover!
Godnatt & Sovgott!!

( kan inte lägga upp ngn bild heller, datorn verkar vara helt ur funktion! Bläääää )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS