Ojdå


Va visst ett tag sedan jag skrev, så lika bra att få ner några rader nu då..

Vad har hänt då?
Hm, Kusin Ida tog studenten i torsdags så då blev de studentfirande hela dagen.
Fredags blev de en sväng till emelie om ja inte minns fel, sen till mamma, sen
blev de max och sen sängen!
Lördags och söndags så jobbade jag, likaså idag!
Fast idag var jag tillbaka på Hammarvägen! Superkul!

Graviditeten,
V. 24 nu, 25 på fredag, så det tar sig.. Jag växer lika fort som gräsmattan!
Mår kanon, och de är superskönt! Lite ont o ryggen och fötterna kan jag få
om ja antingen sitter eller står för mycket. Men det är ingenting att klaga över!

Man kanske ska göra ett försök att sova?
Kan ju testa iallafall!

Just ja, vi har ju skaffat oss en liten kattunge också, Bella. Eller rättare sagt Joels
katt, han klagar på att diesel inte kan jaga råttor så då skulle han ha en hona istället,
och så blev det!

Godnatt
 Ida

 Bella

 Magen vecka 24.

 Joel och sin systerdotter Meja, Smacken den 5 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS