värme


Äntligen har vi varit och hämtat luftvärmepumpen,
så nu hoppas vi på mer värme denna vinter.
I vintras va de lite väl kallt när man vaknade på morgonen
och termometern stod på ca 12 grader som kallast, inte de roligaste att vakna till.
Nu på kvällskvisten har vi varit hos fralle och dessan och surrat lite och drucke kaffe.
Blev lite bakning förut med mamma, mormor och moster. Vi bakade lussekatter, skulle även
göra knäck men orken tog slut så de får bli en annan dag!
Nä ska krypa till kojs ja med.. .



här är en liten tomtenisse som har svårt att sitta rakt ♥

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20/ 09:12:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS