Punktering


Kom ganska nyss ur duschen, gud så skönt det var och det bästa av allt var att jag SATT och duschade, haha.
Får så fruktansvärt ont i fötterna när jag står i duschen så jag tog med mig en pall som var super! :)
Slutade klockan 16 idag och då fick joel komma och byta däck åt mig, måste bara tillägga att hade jag inte varit gravid hade jag gjort det själv, så duktig är jag så jag kan byta däck själv! haha
Ja men iallafall så var de helt tomt på luft, macken hade ej öppnat imorse när jag skulle till jobbet så ja kunde inte fylla på! Så imorn efter jobbet blir det till att åka och laga punkteringen. Tror även att min mamma har med detta att göra, hitta nämligen en SÖM ( "hästskospik" ) i däcket, så inte så konstigt att jag haft pyspunka! :p
Nu ska vi åka och handla färg, faluröd blir det.. Behövs nu så vi kan börja måla sen slänga upp brädorna någongång, så ni som har tråkigt i veckan kan hjälpa mig att måla :)
Nä, på med lite kläder sen ut i bilen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kan gärna hjälpa till ja ; )

2010-08-31/ 15:27:54
URL: http://lillcaarro.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är nog mitt fel:) Punkteringen !

2010-09-01/ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS