Istid


Brr..
Började med att jag fick skrapa rutorna på bilen imorse när jag skulle åka på jobbet,
vilket jag INTE hade förväntat mig, inte än iaf..
Men det är väl nu det börjar!
Jobbade 7-12 idag, när jag kom hem så hade älsklingen krypit ner i sängen igen
så ja gjorde han sällskap, vaknade halv fyra! Haha, men gud så skönt med lite sömn,
det var välbehövligt.
Efter vi vaknat till liv så for vi upp till mormor och thomas i indal där vi blev i ca 2 timmar, trevligt!
Plockade upp keaton och carro i timrå för att bege oss på domus för carro skulle handla,
slutade med att vi handlade en GIGANTISK godispåse, den lär nog räcka några veckor, haha!
Ska jobba imorn med, sista nu innan bebis ankomst, gud så skönt! Behöver viila, lär inte bli mycket sånt sen inte!
Måste fixa punkat på bilen också, är himlans jobbigt att åka och pumpa det på macken hela tiden,
vart man än ska!
Nä nu ska vi renbädda sängen, sen blir de john blund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS