HJÄLP


vill verkligen få tillbaka suget att börja tokskriva i bloggen igen, hatar när folk aldrig
uppdaterar, men jag är den sämsta människan på att aldrig göra de! Någon
som kan hjälpa mig? ;)
Jag vet en, Dessan om ja skulle få en ny och fin design så skulle nog
suget komma tillbaka liite iaf :)
Idag eller ja igår också så har de blivit birsta, så nu har vi nog så gott
som allt till lilla bebisen, bara nå smågrejor kvar. Ska titta på nåt babygym och sånt
imorn som emmas moster hade :)
Märker nu att man blir helt snurrig när man är gravid, tappar bort mig hela tiden
vad jag ska säga, därför jag avbryter alla hela tiden, haha ..
Ser även nu att ja glömmer vissa ord, hoppas det blir bättre när bebisen kommit ;)
Få räcka för den här gången nu ska ja spela nå spel med emelie på msn, ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha ja du är verkligen hemsk när det gäller att avbryta om prata om annat ; P Men älskar dig ändå !

2010-08-26/ 19:40:47
URL: http://lillcaarro.blogg.se/
Postat av: Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Visst kan jag hjälpa dig med det! Vi får ta det någon gång då du är här eller så :)

2010-08-26/ 20:04:03
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS