En trött dag idag


Jo, helt slut. Men man får väl skylla sig själv när man e uppe hela nätterna och ska upp och jobba dagen efter.

Tog iaf en tripp ner till gävle igår, jag joel cattis, jag körde ner sen fick jag sitta livrädd på hemvägen, men som tur va så fick ja köra från huddik och hem igen, tack, jag e så himla åkrädd, har aldrig varit de förut, men sen den dagen ja fick körkort så blev ja fruktansvärt åkrädd, hua!

Ja vi väntar och väntar tills de kanske ska bli nå papper skrivna? så vi kan få börja om vårat NYA liv ;) Hehe

Ne nu ska ja dammsuga upp allt hår min kära hund släpper! Synd bara han ska hjälpa till att dammsuga, men tar en sån himla tid.

BYEBYE, med stora bokstäver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS