Bästa dagen i mitt liv?


Jaa de känns fan så :) Varit ute och gått med jessica och baileys idag, sedan for vi till Andrietta och kollade på valparna, huaa så söta de är, finns en tös kvar som eventuellt blir min och joels :) Så får ju keaton en kompis också :)

Sen så fick ja ett samtal från världens snällaste människa som berättade att jag & joel inom kort kommer att flytta :D Wiiiiie , fyfan va skönt.. Stor tomt, keaton får springa som han vill :) Kan de bli bättre? Tror fan inte de
Så ngn som e sugen att hyra en 2a på 67kvm? eller kanske ett eventuellt köp? hör av er

Ne nu ska ja byta om för att röra mig in mot stan där de väntas jobb :)


Ha de bra allesammans!

Byebye


Kommentarer
Postat av: Emelie

börjar vi bli gammal ?

2009-09-08/ 16:31:13
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS