full, frågetecken


hm, jadu, kom nyss till emelie och niklas, har vare hos jerry
dom skulle in på krogen men inte vi ,
ja inte vet ja men nykter är jag då inte..
men man får väl själv skylla när man inte dricker så ofta..
fast de e ju bara bra de ..

min mamma ringde förut och sa en sak som betydde väldigt mkt för mig,
jag hoppas verkligen , av hela mitt hjärta att de hon sa är vad hon menar.
Jag har som sagt ingen pappa, han körde ihjjäl sig på motorcykeln när jag
var 1,5 år så mamma, jag blev innerligt glad när du ringde förut, vill verkligen
att allt ska bli bra! Du är och kommer alltid vara världens bästa mamma!
Jag älskar dig så otroligt mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du betyder allt för mig det vet du ! Och jag menar verkligen det jag sa . Jag är så stolt över dig gumman !Älskar dej mest i hela världen varje dag !!! God natt sov så gott, puss puss Mamma

2009-03-14/ 00:37:31
Postat av: jenny

hej hej tänkte höra om du hade lust att hjälpa mig med min blogg och göra den lite vårfräsch;) den känns så mörk nu kram jenny

2009-03-16/ 09:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS