Solklart


Här sitter jag, framör dumburken när jag egentligen borde vara ute och åka skoter :)
Men har ingen att åka med, vill helst inte åka själv, Joel har sålt sin, martin har sin i bredsjön, byppa jobbar , och emelie & niklas jobbar och deras skoter är trasig! Så jag får nog vänta tills ikväll, se om ngn vill åka då, men vill ju helst åka nu när de e kanon väder :)

Igår var joels familj från kovland här och firade han, dom for vi åtta snåret och efter de så gick vi och la oss på en gång :) Skönt, för idag känner jag mig verkligen utvilad :)
Och jag kan inte ta en promenad med Keaton, för han käkar pencelin(som jag inte ens kan stava till) och ska inte ut på promenader och får inte leka, stackars liten!

Har iaf gjort en ny bloggdesign, blev väl sådär, gjorde en till emelie med så får väl se om hon blev nöjd, eller inte.
Nä snart så kommer min kära pojkvän hem från jobbet och då blir de att hitta på ngt UTE :)
Hehe, kom på att jag fick ju mig en liten kusin imorse :) En liten grabb :)

Hörs senare , byebye

Kommentarer
Postat av: E

åhh va kul , grattis till kussen ;)

2009-01-21/ 17:10:18
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad kul med en kusin :)

2009-01-21/ 17:15:58
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS