Pizza


Nu sitter jag i soffan och är proppmätt, har ätit hemmagjord pizza som ja kockat till  :) Åhh så gott :)
Har inte skrivit så mkt har varit halvdålig i några dagar :/ men nu e de bättre :)

Har köpt våran 3sits soffa idag så nu har vi både 3an & 2an , så nu e de klart :) Nu kan ni komma och hälsa på gott folk och veta att ni har en säker plats att sitta på ;) hehe

Ska lägga upp en bild på min lilla kusin som vi va och hälsade på förra veckan :)  Lucas :) Då va han bara 1 dag "gammal" :)
Återkommer ngt imorn, byebye
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Linda! Blev skitglad nu när jag kom på att jag fått en GI receptbok av dig. Puss älskar dig!

2009-01-31/ 01:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS