usch


så dålig jag är på att uppdatera, men har varken haft tid eller ork , men tänkte skriva någon rad nu :)
Idag har jag , joel , martin & carro varit upp till övik och köpt en trailingarm till min skoter så ja kanske kan få åka imorn :)
Låg i badet för en stund sedan och SJÄLVKLART skulle jag ligga och smsa , och va händer ? Jo telefonen trilla ner i vattnet, så nu ligger den på tork, hoppas verkligen att den fungerar! Håll tummarna ;)

Och ja man kan ju inte klaga på en dålig vinter, för nu bara vräääker det ner :) Härligt så man får använda skotern ngt :)

Ikväll blir de nog lugnt eller ja vi ska till garaget sedan för att laga skotern, mer än så vet ja inte än :)

Byebye Keaton <3

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas att du får till telefonen. Du verkar ha en förmåga att tappa dina telefoner i vatten. Puss

2009-02-08/ 00:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS