Skoteråkning


Idag skulle vi åka skoter, vilket vi gjorde men vi kom ungefär 6 km kanske tills att martins skoter varmnöp så då va de bara att återvända hem, fast jag & carro tog en liten sväng ändå :)

Så nu sitter jag i soffan och gör typ ingenting, trött & seg som bara den.
Tänkte att jag & joel skulle se på en film, vore skönt va ett himla tag sedan vi gjorde de, ja kan inte ens
komma ihåg när vi gjorde de sist.
Kanske till & med går något bra på tvn, beck tro jag är kl 21 men då lär joel sova han ska upp halv fyra &
jobba så de lär inte bli sent för han.

Jo, jag fick igång tlfn iaf, men displayen är lite knepig, inte helt som den ska men den får ligga på tork tills
imorn så kan ja ju hoppas på att den går till sig helt :)
Men har hittat en tlfn jag skulle vilja ha, men allt kostar pengar så få nog ha den här ett tag till om den
fungerar som den ska dvs :)

Jaja, de blev iaf några rader.. Nu ska ja titta till vad älsklingen gör :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS