tända ljus


sitter hemma, nyss kollat på idol, lyssnar nu på musik coh tänt ljus :) Vill bli fri min förskylning, hua .. hostar och har så svårt att andas :s

idag så har jag varit i stallet med emelie och mamma, mamma har skott skella idag för först gången, hur duktig som helst var hon :) Så nu kanske hon inte ömmar lika mkt när vi ska rida henne :)

Imorn hoppas ja på att de kmr lite folk hit så vi kan dricka lite sprit, va ett tag sen ;)

På söndag ska ja jobba :D Härligt så ja får nå pengar nästa månad, denna månad har jag förutom vanliga timmar, så har jag fått ihop 50 OB-timmar :)

Ne ut i kylan kanske? ;)
                                                              emelie&skella <3 skella <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh, hon är så fin! Du får höra av dig något så jag kan följa med till stallet och titta på henne. Jag har ju inte sett henne på JÄTTE länge! :P Jag jobbar bara imorgon, och sedan är jag ledig i två veckor! PUSS

2008-09-18/ 23:09:42
URL: http://emmajs.blogg.se/
Postat av: Caroline

Bloggen vart jätte fin! :)

2008-09-19/ 10:01:28
URL: http://carolinnej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men linda! Nya inlägg!! ;) hehe

2008-09-30/ 20:43:35
Postat av: Mamma

Hej hjärtat ,förstår om du inte har tid att skriva så mkt här.Joel ,häst å mommos lilla kille . Å nu har ni köpt lägenhet också som jag ska få se i morrrn . Fint kort på dej gumman ! Älskar dej mest det vet du!! puss puss

2008-12-20/ 01:31:39
Postat av: Mamma

Hej hjärtat ,förstår om du inte har tid att skriva så mkt här.Joel ,häst å mommos lilla kille . Å nu har ni köpt lägenhet också som jag ska få se i morrrn . Fint kort på dej gumman ! Älskar dej mest det vet du!! puss puss

2008-12-20/ 01:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS