sry


va länge sedan ja skrev nu, glömmer bort de :p
Igår var ingen bra dag först när ja kom ner till garaget så startar inte bilen, så ja fick ta starthjälp, sedan på motorvägen påväg att ska hämta Malin, nä då exploderar takluckan :p glas, glas och glas, men gick in på macken i timrå och fick lite plast att lägga på :p Så min bil är inte den vackraste nu :D hehe

Sen när vi väl kom till tonhallen så blev de teater, sen till birsta och shoppa lite , efter de hem till mamma ett tag sen kom emelie och niklas och hämtade mig så att ja kunde hämta min bil i skönvik .p

Efter den resan for jag och emelie och hälsade på jenny :)

Ne nu blir det skolan , byebye
image47

Kommentarer
Postat av: Marre

Tjena tjejen! Hurredu, du verkar inte ha någon smärre tur med bilen ;P Allt bra i övrig då? kram

2008-05-07/ 19:28:26
URL: http://maryon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS