en trött liten flicka


Idag har det varit skola :/ Efter de for jag och Malin på graven en sväng :) var ett tag sedan man var där :(
Grillade med martin och carro förut, jätte gott var det! :)
Hämtade sickan förut sedan for vi ut till söråker till byppa, sen gick ja ner till jockis och pirita en sväng :)
hua vilken fin lägenhet de hade, eller den e ju sammelikedan som byppas med den va så himla fin inredd :D
Blir sugen på att flytta när man ser hur fint folk kan ha det. I våran lägenhet så kan man inte möblera på så många sätt med tanke på att vi har en vindsvåning, snetak med andra ord :/

Imorn ringer min väckarklocka på 6.20 ska upp och jobba imorn, men tur att det bara är  2 timmars jobb :)

Blev så himla sugen på att rida förut, jag och carro satt och pratade om att vi kanske skulle rida imorn, så jag ringde till ulrika och frågade om ja fick låna raudur ( min gamla häst ) men de skulle på barnridning så skulle ta de en annan dag :) Längtar, för det var så fruktansvärt länge sen jag red :p

Nä nu ska jag dejta min underbara John Blund, hoppas han kommer snart :)




image55
                   studentbalen på stadshuset




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS