Söndag


I fredags så kastrerade vi diesel :) hehe han var ganska fuller när han vaknade till, men nu mår han kanon.. han slickar i såret hela tiden, så vi måste fixa en "tratt" åt han :p hehe

Lördags(igår) var i upp till gussjön, sisådär var de väl, men de roligaste var ju skoteråkningen :p jag fick ta joels skoter och han min , han hade inga glasögon och ingen ruta på sin skoter så han såg inte ngt :p så som sagt jag fick ta hans så på hemfärden hade ja så jävla ont i handen, hans gas e mkt trögare än min ;) Sen när vi var framme vid bilarna och ja tog av mig hjälmen så hade ja lock för öronen, säkert för att skotern låter nåt så in i helvet, hehe men de vart en lyckad dag iaf :) kvällen vart det  go mat hemma hos mamma och tony :)
Har ju jobbat i helgen så har ju inte kunnat gjort så mkt.

Idag har vi bara vare hemma och städa lite, bjöd mamma och tony på mat så dom kom förbi :)

Imorn bär det iväg med en liten roadtripp till Huddik med Emelie och Maja :D Blir nog nice de. Eller hur brudar? ;)

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS