Måndag


Åter igen måndag, hua!
Helgen var helt underbar, fredags tog ja de bara lugnt i lördags vart det utgång, först käka vi mat på Jops sedan vidare till Irish, jag, joel, emelie & niklas :)
For från irish vid 1 sedan hem till jenny och jerry :) hur kul som helst förutom lite senare då de blev dystert, men så e de :p
Skulle åka taxi hem med åhlund vid halv fem, men vaknade ´klockan sju hos jenny och jerry av att joel och jerry låg i soffan och jag o jenny i sängen, så då ringde vi jessica som fick komma och hämta oss :D hehe

igår mådde ja ganska dåligt, vart bättre fram emot kvällen :)

Byppa är och besikta min pärla :)
Vet två 2:or ja kommer att få iaf :p hehe

ne nu ska ja göra mig klar, måste åka vid halv 12 på skolan :p
byebye

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej på dig Kusin

Kul att du hittade till mig och att du skrev en rad. Vilket fint foto det är på dig i bloggen. Hoppas det är bra med dig och familjen, själva är det bra lite förkylt bara.

Lycka till med körkortet och kör försiktigt :) Kramar / Jenny
(ps hälsa min pappa om du träffar honom, resten av tjocka släkten oxå såklart men mest till pappa ;))

2008-02-06/ 10:12:28
URL: http://jendesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS