Bad


Bad de e va ja e att uppdatera bloggen ;) hehe vet inte riktigt varför men sitter inte så mkt framför datorn längre, är ute och raggar med emelie eller myser med henne :)
Idag tillbringade jag tiden på skolan sedan hängde josse med hem till oss så pluggade vi lite, hehe sedan iväg till emelie där hon bjöd på chockladpudding ;) MUMS!

Nu så har jag duschat, joel håller på skura golven och jag har vikt in tvätten så nu blir det väl en film och sedan sova, men kommer slockna på en gång ja :)

På fredag har vi redovisning, måste verkligen komma igång riktigt med den uppgiften, känns som om de e hur mkt som helst nu att göra i skolan, hua.

Skulle vilja ut och handla lite kläder jag, men har inte ekonomi till de nu :/ Måste betala en massa annat skit
Till helgen blir de skoteråkning till Gussjöpimpeln så får väl hoppas att de blir lite snö då,jag som inte ville ha nå mer snö inte för att de har varit så värst mycket i vinter men men..

ne nu ska joel bränna en film

Godnatt allesammans!

Emelie Bergström -
I wanna spend the rest of my life with you by my side
Forever and ever
Every little thing that you do
Baby, I'm amazed by you.

Kommentarer
Postat av: Emelie

du är bara för gullig vännen ;) älskar dig

2008-02-27/ 10:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS