2008


Det här året har börjat bra, men ett värdelöst slut på 2008.
Kan inte säga att det är ett dugg bra, men jag hoppas att det kommer bli bättre, ingen förtjänar att må dåligt.
Men du vet att jag älskar dig M och att jag finns här för dig <3

Idag och igår har vi varit i min och joels nya lägenhet och spacklat och slipat lite, så hoppas vi flyttar in snart.
Emelie och niklas kom förbi förut också, kul med lite sällskap :)

Imorn är det nyårsafton och jag jobbar, 14-21 men det känns ok, men inte att man ska upp och jobba klockan sju dagen efter, men det blir ju lite pengar iaf.

Ne nu ska älsklingen ha datorn så ja måste ta den andra, byebye
                                                                                  Min bästa vän Emelie, emeliebergstroem.blogg.se
                                                                         Min älskade Mamma, annelieolsson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack gumman för att du finns för mej Älskar dej mest Puss Puss

2009-01-12/ 00:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS