Ständigt trött


Jag är ständigt trött, förstår inte.. somnade hemma hos emelie förut efter skolan sen hem käka somnade NÄSTAN men då ringde min älsklingsgumman och sa att de va påväg hit ;) så då va de bara att stiga upp och nu är ja lika trött igen, vad e de för fel? äter jag dåligt? måste nog vara de , äter ingen frukost brukar bara nöja mig med lunch och middag :)

Imorn ska vi ut och äta med emelie & niklas :D GOTT!
I helgen så skulle de va min lediga helg men då blev ja ju som sagt tvungen att jobba söndag,men de gör inget de :)

Har nyss kolla på barnmorskorna , intressant de dära, men ser inge vidare trevligt ut :p hehe
och Petragumman ska snart få uppleva denna känsla att föda barn :) hehe

ne nu blir de lite pshop tro ja :)

byebye

Emelie&Joel - ni förgyller mina dagar!



image40




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS