Sol & värme


Nu känns det att sommaren e på väg :) Idag har jag tillbringat dagen med emelie och malin, först hemma hos malin sedan in till birsta och shoppade lite, sen skjutsade vi emelíe till niklas jobb, sen begav jag och malin oss till soprthallen där vi hade vattengympa :D ganska roligt kan jag säga :p hehe

efter de for vi till marco polo där vi köpte med oss sallad och sen ner till mamma och åt och nu e vi hos malin igen och ska plugga till nationellaprovet imorn ( muntliga ) så får hoppas på att de går bra.

Sen ska ja hem och mysa med min älskling, ses inte ofta nu, endast på kvällarna och då ska man sova på en gång.

Sen så måste ja Gratta Hanna och Fredrik till lilla Julia, såg en bild på henne förut och gud så sööööt hon va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS