Äntligen!


Äntligen e min efterlängtande helg här :) fast visserligen så har väl veckan gått himla fort, menmen ;) Skönt iaf.
Jag har nyss kommit hem från jobbet, Glenn plockade upp mig :) snällt, hehe Imorn kanske vi ska upp till Åsele till emelie o alla ;) blir det fin väder så bär det nog av upp dit! Annars en mysig kväll på hemma plan :) Glenn & Anna var också sugen på att hänga med upp, så de blir nog roligt :) Nu har jag bara 2 veckor kvar att jobba, skönt, men vill bara att sommaren ska komma ngn gång, vart har den tagit vägen? hua :s Skitsommar!
Idag har min älskling namnsdag :) hehe och sen så e de ju fredag den 13:e idag, så de e lika bra man tar de lugnt med allt idag :p

Ja just nu väntar jag väl bara på att Bubben ska komma hem, han e ute hos martin och hjälper han med bilen!

Snart så Emelie :) då e de din o min tur ;) yeeeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  RSS